vineri, 11 septembrie 2009

Odata in viata

Am asteptat destul de mult sa postez ceva nou pentru ca la realu din Satmar a aparut o situatie rarissima: un coleg asupra caruia au inceput presiuni din partea administratiei a avut excelenta idee sa inregistreze pe sest(audio-video) una din sedintele in care colegele de la resurse umane faceau presiuni asupra lui sa-si dea demisia. Avand dovezi concrete si impreuna cu cateva marturii ale unor colegi care si-au dat totusi demisia din aceleasi motive in mod normal trebuia sa dea realu in judecata. Ca pe sindicat nu avea cum sa se bazeze.Pe chestia asta fraierul, ca altfel nu pot sa-i zic, sta si se mai gandeste. Mai lucreaza baiatul, dar oare pana cand?.Evident, are inregistrarea, dar tampitii din BTL si de prin alte compartimente ale administratiei o sa aiba grija sa-l ,,faca" pana la urma.Daca -i dadea in judecata imediat, avand "material " beton castiga sigur si crea un precedent,iar administratia se domolea. Asa.. :((

Un comentariu:

  1. Colega,
    nu este frumos sa-l categorisesti ca si fraier, probabil ca ii este frica. Am avut si noi un asemenea caz , o casiera curajoasa cu o inregistrare facuta cu o scula profi, avea un prieten in nu stiu care servicii,cind a facut reclamatie la procurori i s-a spus ca nu e valabila inregistrarea ca si proba in instanta, ceva cu legislatia.
    Revenind la sindicat , te intreb pe tine colega,ce sindicat e ala in care sef pe tara e un BTL-st, iar in comitetul pe tara sint sefi de raioane, adjuncti si alte functii dar nici un LC de samanta. Eu am fost sefa de raion si fiindca nu am fost de acord cu un director , atata m-au tocat pina am demisionat dar nu am plecat din magazin. Acum stau in gitul lor, stiu ca stiu multe si astept momentul...poate dupa ce o sa apara noul director general. Mai spune-mi depsre experientele tale si daca te-ai simtit discriminata eu avand si probleme de acest gen! pa

    RăspundețiȘtergere